2015. szeptember 1., kedd

Zombi apokalipszis Book Tag!!!!

Éééééééééééés mint azt ígértem itt a Zombiiiiiii :D
Szóval a moly.hu - n láttam ezt a Tag-et és hát nem hagyhattam ki ;)

A feladatom a következő volt:
1. Választanom kell 5 könyvet.
2. A címüket fel kell írnom cetlikre, majd belerakni olyan valamibe, ahonnan ki tudom húzni, melyik kérdéshez melyik könyv tartozik.
3. Ha kihúztam egy fecnit az azon szereplő könyvet véletlenszerűen ki kell nyitnom valahol, és az ott található névvel kell válaszolnom a kérdésre.
4. A második kérdésre ugyanabból a könyvből kell válaszolnom, mint először, ugyanezzel a módszerrel.
5. A 3. és a 4. kérdésre ugyanígy kell válaszolnom.
1. Az első ember aki meghal
 Ethan ( A lányok olyakor harapnak) Hmmm szegény :(  pedig az egyik kedvenc gurum. Olyan édes és persze kiborító.És az hogy minden könyben csak egyszer smárolnak amiért aztán az egész könyvben bűntudata van a csajnak :D hát pápá Ethan :D
2. Az a személy, akit elgáncsolsz, hogy elmenekülj a zombik elől
Celina (A lányok olyakor harapnak)  Ezaaaaaaaz. meghalsz te kimondhatatlan nevű pics. Fúúú de utálom azt a nőt és meghal.!!! Yepp !!!!
3. Az első ember aki zombivá változik
Siobhan ( Hex Hall) És ismét mégvalai akit utálok. Oké hoy tündér meg szép meg minden de hogy lehet valaki ilyen. Meghalsz!!
4. Az az ember aki téged gáncsol el, hogy elmeneküljön 
Jenna (hex hall) ez most komoly? a vámpírok félnek a zombiktól? Oo
5. A csapat idiótája
Micah ( vérvonalak) hát mit ne mondjak tényleg egy idióta. Utálom! ki akart nyírni a fél szereplő gárdát Oo
6. A csapat agya
 Adrian (vérvonalak) Ohhh életem [egyik] könyvszerelme. ha rá kéne bíznom az életem feltétel nélkül megtenném. nem csak mert okos (bár titkolja) hanem mert lélekhasználó!!
7. A csapat orvosa
Ana (szürke ötven árnyalata) Hát most haltunk meg emberek! Ezt a szerencsétlen személyiség mentes idiótát. Pfuuj.
8. A fegyverszakértő
Christian ( szürke ötven árnyalata) ohh yes! Ostor, bilincs, pálca, minden mi kell. Lehet mégis megmenekülünk :D
9. A harcos
Oberon (Iron King) végülis ő nyár királya. lehet benne valami.
10. A csapatkapitány
Ash (Iron King) ohh yes! ismét :D Álom a javából!
ezennel kijelenthetem hogy talán túléljük!!
Ennyi voltam mára. Ha tetszett iratkoz fel vagy véleményezz :) 
- N. J. Erceys -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése