2015. szeptember 9., szerda

Csináld magad könyvjelző



Bizonyára ti is sokat bosszankodtatok azon, hogy nincs egy normális könyvjelzőtök se. Ilyenkor az éppen kéznél lévő dolgokat használjátok erre a célra: papír fecnit, újságpapír darabot, vagy egy darab papír zsebkendőt. Most összegyűjtöttem nektek három tippet, hogyan tudtok egyszerűen és gyorsan pár kreatív könyvjelzőt készíteni, hiszen a könyvek is megérdemlik a törődést.
Így most hoztam egy DIY cikket.
Könyvjelzők, amiket nagyon könnyen el lehet készíteni és cukik is:
Az első egy egyszerű fonott fonal könyvjelző. Nem nehéz, veszel három fonalat és szépen befonod :) ez nem nagy dolog. A második egy édes masni. Egy szalagot megcsomózol középen és masniba kötöd, majd ezt egy gémkapocsra fűzöd egyszerűen és máris nagyon mutatós lesz. Én személy szerint a metrón láttam és beleszerettem. Gondolkodtam rajta hogy kikapom a csajszi kezéből és elfutok (azt nem tudom hogy szálltam volna ki két állomás között ) de pont akkor rakta el.
Nagy ragasztózás árán de meglett  :)
Ez a kis cukiság C.J. DeWitt becses tulajdona :)
Az utolsó pedig a személyes kedvencem a kis könyvfaló. Ezt leírni nem nagyon tudom, de a mellékelt ábrasor mutatja, mit kell csinálni. Kell hozzá 3 színes lap egy ragasztó és egy olló, na meg ha nem vagy biztos magadban akkor egy ceruza sem árt, amivel előtte felrajzolod.

Mára ennyit. Remélem tetszett és hasznát veszitek. Véleményezni ér és a Chat ablak se harap ;)




- N. J. Erceys -

6 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi az előzőt elrontottam.... ezért újra leírom........ :)

      A könyvfalónál nem tudom, hogy kellene megcsinálni....... Esetleg nem tudod, hogy hol láttad?
      Tutorial is megfelelne........ :)
      De nagyon jó ez a bejegyzés....... Biztosan megcsinálom az egyik könyvjelzőt.......... :)

      Törlés
    2. Kedves Whitney Raven
      Én egy kép készítettem :) bemásolom.ide a linket neked :)
      Remélem segít majd :)
      http://m.cdn.blog.hu/sz/szinesotletek/image/konyvfalo%20konyvjelzo/kids-page-corner-bookmark-for-kids-1.jpg

      Törlés