2015. november 5., csütörtök

A zenei Book Tag



1.PSY - Gangnam Style: Egy felkapott könyv, amit te is nagyon szeretsz.
-  Erre egy könyvet nem tudok de a Luxen sorozat pont ide illik. 
2. Adele - Someone Like You: Egy könyv/könyvsorozat, amin nehezen túllépni, annyira szomorú lettél, hogy vége.

- Vámpírakadémia. Egy világ tört össze bennem mikor vége ltt de persze ott van a vérvonalak de az nem ugyan az.
3. Tomes Jones - Sexbomb: Az első erotikus könyv, amit valaha olvastál.
- Meglepő vagy nem de a Szürke ötven árnyalata 
4. Katy Perry - Dark Horse: Egy könyv, aminél teljesen másra számítottál, mint amiről ténylegesen szólt.
-Eperszedő és nem is nyerte el a tetszésemet. Kicsit se!!!!
5. Pokémon: Egy könyv, ami a legelső olvasmányaid között volt.
- Pöttyös Panna :D összes részét olvastam és imádtam :D
6. Miley Cyrus - Wrecking Ball: Egy könyv, ami teljesen lerombolt téged.
- ilyen nem volt eddig
7. Pharrell Williams: Happy: Egy könyv, aminek az olvasása közben nem tudtad abbahagyni a mosolygást/nevetést.
- Hex Hall – halálra nevettem magam. minden oldalon tele van vicces komolyan :D

8. Frozen - Let It Go: Egy könyv, amiben egy olyan testvérpár van, akiket nagyon szeretsz.
- Itt is Luxen sorozat Daemon-Dee-Dawson
9. Calvin Harris ft. Ellie Goulding - Need You Love: Egy nyálas könyvbeli szerelmespár, akiket ki nem állhatsz.
- Gondolkodom, gondolkodom de egy se jut eszembe
10. Iggy Azalea - Fancy: Egy könyvborító, amit imádsz.
- Obszidián azért Daemon mindent visz
11. Lady Gaga - Bad Romance: Egy könyv, amiben tiltott szerelem van.
-minden második könyvben már nem azért :D
12. Ariana Grande - Problem: Egy szereplő, akit utálsz.
- Blake a Luxen sorozatból. nem tudom eléggé hagsúlyozni hogy mennyire de mennyire utálooooooom :o
13. Anotsu - Man On The Run : Egy könyv amit kevesen ismernek de nagyon jó.
- És ide jöjjön drága szerkesztő/szerző kollégám C. J. DeWitt - Faith című könyve. Nehézkesen kezdtem az olvasást idő hiány miatt de ami biztos hogy minden szabad máaodpercem a vonaton a metrón ezzel töltöttem. Zseniális! Bár lehet egy pöppet elfogult vagyok de az biztos hogy nagyon jó történet tele fordulatokkal és csavarral. Nem volt az az érzetem hogy tudom mi fog történni...sőt. Sokszor kiakadtam hogy MIVAAAAAAAN?!Tanulságos és szívszorító, amibe beleéled magad olvasás közbe. Egy szó mint száz... aki szereti a fordulatos, csavarral teli drámákat annak kötelező olvasmány. 


- N. J. Erceys -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése