2015. december 28., hétfő

Gyönyörű sorscsapás - Jamie McGuire

Fülszöveg: 
Az új Abby tökéletes. Nem iszik, kerüli a káromkodást, a pólói kifogástalan rendben sorakoznak a szekrényében – azt hiszi, elegendő távolság választja el a múltjában rejlő sötétségtől. De amikor megérkezik a legjobb barátjával, Americával a főiskolára, az új élet felé vezető útja gyorsan megváltozik.
Travis izmos testét tetoválások borítják, tipikus laza srác, azt testesíti meg, amire Abbynek szüksége van – és amit szeretne elkerülni. Abby távolságtartása felkelti a kíváncsiságát, és cselhez folyamodik egy egyszerű fogadás segítségével: ha ő veszít, önmegtartóztató marad egy hónapig, ha Abby marad alul a játszmában, Travisnél fog lakni ugyanennyi ideig. Travis nem is sejti, hogy a párjával hozta össze a sors, akármelyikük is nyer.
Szerelem és játék keveredik a népszerű írónő, Jamie McGuire regényében, amely a fiatal olvasók körében nagy népszerűségre számíthat. Ne hagyd ki, játszd meg te is a tétjeidet! Szerinted Abby nyer vagy Travis? Vagy ebben a játékban nincsenek vesztesek?

Tetszett. Sőt nem csak hogy tetszett de egyenesen imádtam. Jó persze tudom sokszor kezdem így, de ezt tényleg imádtam, Alig tudtam letenni. Abby és Travis világa magával ragadott és igen, totál és visszavonhatatlanul belezúgtam Travisbe. Miközben olvastam azon gondolkodtam hogy és mint szerezhetném meg magamnak.
Na de visszatérve az eredeti témához... Ha valaki a szokásos egyetemista szerelem sablonba húzott sztorit szereti az itt megkapja amire vágyik, azonban ez azért több annál. Tele van fordulattal, és mikor azt hinnéd hogy már nem lephet meg, ő azért meg bemutat neked és csak azért se az történik amire számítasz.
Úgyhogy csajok, meleg szívvel ajánlom, ha pedig pasi vagy, akkor a második rész a neked való, ott Travis szemszögéből láthatod az igazságot. Persze én mindkettőt elolvastam, és el valakinek elnyeri a tetszését, úgyis tovább olvassa.

Kedvenc karakter: Taviiiiiiiiiiiiiiiiiis
Ami kifejezetten tetszett: fordulatokkal tele.
Ami nem tetszett: Sablonok azért vannak
A történet:5/5
A karakterek: 5/4
A borító:5/5 tetszett nagyon. 
Kiadó: Maxim
Kiadás dátuma: 2012
Oldalszám: 452 
Honnan: Alexandra polcán láttam.
Eredeti cím: Beautiful Disaster 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése