2015. augusztus 13., csütörtök

Röviden rólam

Nem tudom mit tehetnék hogy izgi legyen ez a bejegyzés így csak leírni tudom a fontosabb dogokat
Kor: 19
Érdeklődési kör: könyvek filmek sorozatok zene... (eredeti mi?)
Kedvenc könyv: hmmm mindig amit éppen olvasok de mondjuk Richelle Mead : Vámpírakadémia
Kedvenc film: könnyű nőcske, Csillagainkban a hiba, Harry Potter , Bosszúállók
Kedvenc sorozat: vámpírnaplók, így jártam anyátokkal, török kezdődnek
Kedvenc évszak : nyár- tél :3 mindkettőnek megvan a maga varázsa :3
Kedvenc étel: brassói *.*
Kedvenc ital: bodzás fanta :D
Pár infó: 19 éves korom ellenére plüss függő vagyok imádom a cuki bolyhos fülű maci kutya bármi *.* nagyon tetszenek a tetoválások én is szeretnék majd egyet valamikor csinálni :3
Ha valamit kihagytam volna szóljatok és bővítem :D

- N. J. Erceys -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése